Alla inlägg den 17 februari 2008

Av bibbisflicka - 17 februari 2008 21:06

Kan hon inte bara hålla käften nån gång? Hon pratar hela tiden, framför allt när man vill höra nåt annat. Hon pratar hela tiden om sig själv men vägrar lyssna när jag skulle råks på att säga nåt om mig.

Sen ska hon upp i ansiktet på en, och då känner jag hennes andedräkt som är VIDRIG rent ut sagt! Hur kan man berätta det för någon då? "öhh, bara så du vet det, så stinker du!" 

Av bibbisflicka - 17 februari 2008 01:23



Det här är det mest avslöjande jag kommer ha i den här bloggen. Det är en bild på mig, men ser ni vem jag är så blir jag nästan nervös.. =)

Av bibbisflicka - 17 februari 2008 01:16

Jag fryser. I själen, och i hjärtat.


Det har varit ensamt allt för länge nu. Kan det inte bara finnas  någon som kan ligga och krama om mig. Hålla om mig på det där sättet, det där speciella sättet som inte bara värmer min fysiska del.

 Hålla om mig inombords, och älska mig för den jag är.


Någon som vill dela saker med mig, någon som gråta med mig och skratta med mig.


Någon som vill bråka med mig, för att sedan komma fram till att vi är olika men älskar varandra än då.


Någon som säger till mig "jag vill aldrig vara utan dig".

Av bibbisflicka - 17 februari 2008 01:02

Pratade precis med en av mina absolut finaste killkompisar J. Han var helt förstörd.

Han hade visst gått på nån fest med sitt ex S (dem är fortfarande vänner).

Sen gick de ut på krogen.

Väl på krogen hade Js X börjat dansa med, han som är hans "framtida pojkvän". Mitt framför ögonen på J!! Hur kan man göra så?


Först ta med sitt X ut på krogen, sen "dumpa" honom och "starta ett nytt förhållande".

Det är väl att kasta i ansiktet på J?! Och hans X vet att han inte har kommit över deras förhållande till 100% och då är det bara allmänt FULT gjort!


Det är jättebra att de är kompisar och det vill J fortfarande vara. Men när X vet att J inte är helt över honom så behöver han ju inte dra med honom ut på nån raggningskväll.

Presentation

Omröstning

Har du några hemligheter?
 Ja,många.
 Några
 Väldigt få
 Nej inga alls.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards