Direktlänk till inlägg 21 december 2008

juletid, men inte julefrid

Av bibbisflicka - 21 december 2008 14:16

Ja, nu är det snart jul.

 Känner dock ingen värme som jag brukade göra, ingen nyfikenhet över vad som kommer hända. 

 Känner bara tomhet, ensamhet och en känsla av att bli övergiven. 


Trots att jag kommer spendera julen med människor som älskar mig, och som jag älskar tillbaka så känns det som att jag kommer att stå i bakgrunden i ett hörn och bara vilja åka hem till min egen säng och begrava mog under täcket och sova bort smärtan. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bibbisflicka - 10 augusti 2009 21:02

 Hittade en text i en bok för ett tag sen. Jag började gråta när jag läste den, och det kändes faktiskt bra trots att det var smärtsamt. För det betydde att jag kände, någt jag tvivlat på under ett tag. Men jag känner, men jag är fortfarande rädd, rä...

Av bibbisflicka - 5 maj 2009 12:16

   Jag undrar ibland om jag verkligen lever? Alltså intwe som att lever jag mitt liv, utan helt konkret lever jag verkligen? Eller är mitt liv nån form av dagdröm som egentligen inte händer, nåt som egentligen aldrig äger rum utan som bara finns i m...

Av bibbisflicka - 2 maj 2009 23:28

   Det är inte många som vet, och de som tror de vet, de vet nästan minst.  Varför kan ingen bara förstå? Varför kan ingen bara komma fram till mig och rädda mig genom att visa att de förstår? Men det finns det nog ingen som kan göra. Hur jag hela mi...

Av bibbisflicka - 2 maj 2009 21:52

   Kanske är det inte meningen att jag ska må bra? Kanske ska jag alltid vara på jakt från ett mörker som jagar mig?    Alla har väl nåt de ska göra med sitt liv, och min uppgift är att fortsätta fly mörkret, att fortsätta kämpa, att fortsätta leva. ...

Av bibbisflicka - 2 maj 2009 21:14

   Ja det känns riktigt tungt nu, men jag kan inte visa det utåt. Jag vet inte varför, men jag får ändå ingen förståelse. Jag har ju inget att må dåligt över för tillfället, så varför gör jag det?   Jag känner mig vilsen, trött och dyster. som att ja...

Ovido - Quiz & Flashcards