Alla inlägg den 11 februari 2008

Av bibbisflicka - 11 februari 2008 16:04

Vad ska jag göra om allting går fel?

Vad ska jag ta mig till om alla mina planer och drömmar går i kras?

Vet jag ens vad jag har för drömmar?

Jag tror att jag mest gör saker för att gå vidare och visa andra att jag har planer och att jag kan.

Jag tror inte att jag egentligen vet vad jag vill göra, längst inne.

Jag har inte riktigt tänkt efter.

jag gör det som känns rätt för tillfälletm och det är väl bra, men har jag verkligen tänkt efter om det verkligen är det jag vill göra med mitt liv.

Jag gör upp planer som jag följer men känner nog inte riktigt efter om det är vad jag vill med mitt liv.


Hur ska jag förstå hur jag vill leva mitt liv?

Av bibbisflicka - 11 februari 2008 14:52

Jag vet att det inte är rätt att bli arg på nåt sånt här men jag blir så frustrerad när människor inte förstår något som är väldigt simpelt för mig.

Jag blir frustrerad över att behöva förklara en sak femtioelva gånger och personen ifråga förstår ändå inte vad jag menar.


Jag är inte världens bästa på att förklara så det kan ha med det att göra, men vissa är verkligen sega på att förstå något som man förklarar glasklart.


Men men man "måste" väl irritera sig ibland också. Nej nu ljuger jag. Men men.

Arg

Av bibbisflicka - 11 februari 2008 12:34

Jag blir arg på det här.

Kan de inte lyssna på vad jag säger?

Utan att lägga orden i munnen på mig. Och utan att omformulera mina ord.


Och varför klaga så mycket? Jag gör saker på ett visst sätt, och det är väl inget fel på att jag gör det på mitt sätt? Jag skadar ju inte någon annan av att göra nåt på mitt sätt direkt. Men ibland känns det som att vissa tycker det. Eller så vill de helt enkelt ha något att klaga på bara.

Presentation

Omröstning

Har du några hemligheter?
 Ja,många.
 Några
 Väldigt få
 Nej inga alls.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards